מי אנחנו
חברת פרו-מול ניהול קניונים בע”מ.
חברת פרו-מול מנהלת ומשווקת עשרות מרכזי קניות בכל רחבי הארץ.
בנוסף מתמחה בניהול, ייעוץ ושיווק מרכזי קניות מסוגים שונים – מרכזים שכונתיים, קניונים, פאוור סנטרים ועוד.
החברה מספקת פתרונות טכנולוגיים חדשניים ולזאת על מנת לעזור לסוחרים.
פרו-מול הינה חברה בראשותו של עופר שחטר, מבכירי ענף הקניונים ובעל ניסיון של כ-30 שנים.
החברה מעסיקה כ-70 עובדים בעלי ניסיון מקצועי, ניהולי, שיווקי ומסחרי רב.
פרו-מול מלווה יזמים החל מהשלב הרעיוני ועד ולשלב הניהול השוטף.







השירותים שלנו
ניהול, תפעול ומסחר
שיווק נכסים
ייעוץ וליווי בשלב הייזום
שיווק, פרסום, קד"מ
כספים והנהלת חשבונות
אחזקה ומערכות טכניות
ניהול, תפעול ומסחר
- ניהול מרכז הקניות לשביעות רצון היזמים, השוכרים ולקוחות המרכז.
- בניית תקציב שנתי ושמירה על יעדי התקציב השנתי
- קיום קשר רצוף עם גורמי הקהילה, מוסדות מוניציפליים ורשויות.
- אחריות על יישום תקנות ונהלי הוראות מרכז הקניות ואכיפת הנושאים השונים הכרוכים בפעילות המרכז.
- ניהול התחייבויות השוכר החל משעות פעילות, ערבויות, אישורי ביטוח, בקרת הסכם השכירות.
- בקרה על הוצאות השהייה של השוכר.
- הפעלת עורכי דין וחברות ביטוח במידת הצורך
שיווק נכסים
- בפרומול בונים את הקונספט המתאים למרכז הקניות, ומשכירים נכסים לשוכרים האופטימליים ליצירת התמהיל הנכון תוך יצירת התאמה לצרכי קהל היעד ולסביבה התחרותית.
- שמירה על קשר רצוף עם כלל הרשתות הקמעונאיות.
- פנייה לשוכרים מקומיים המתאימים לתמהיל, כדי לתת למרכז הקניות את צביונו הסופי לקראת הפתיחה לקהל הרחב
ייעוץ וליווי בשלב הייזום
- בפרומול מלווים יזמים ומשקיעים משלב הרעיון, דרך התכנון, קביעת התמהיל ועד לפתיחת המרכז והשלמת שיווק הנכסים לשוכרים הראויים.
- בדיקת אזור המסחר תוך ביצוע מחקרי שוק בהתאם לצורך ליווי האדריכל בתכנון ובקביעת מיקום העוגנים, הדרגנועים, החניונים וחדרי האשפה.
- הטמעת הידע התפעולי הרב באפיון מערכות הניהול ובקרת המבנה
- המתקדמות והטובות ביותר במטרה לשפר את ניהולו ותחזוקתו העתידית של המרכז
שיווק, פרסום, קד"מ
- הגדלת מספר המבקרים והפדיון הקמעונאי במרכז הקניות.
- בניית תכנית עבודה שנתית מוכוונת מטרות אלו המותאמת לצרכי מרכז הקניות, לשוכרים ולקהל הקונים.
- ייזום והוצאה לפועל של פרוייקטים שיווקים, מבצעי קידום מכירות ואירועים, הכל מתוך מתן מענה לצרכי השוכרים.
- אחריות על התקשורת השיווקית, השפה הפרסומית וזהות המותג.
- הפעלת משרד הפרסום, משרד יחסי הציבור, חברות ההפקה ואמצעי התקשורת
כספים והנהלת חשבונות
- אחריות על מערך הנהלת החשבונות של המרכז, ניהול חוזי השוכרים, גביית שכר דירה ודמי ניהול, ריכוז נתוני פדיון והכל במערכת ממוחשבת ומתקדמת.
- ניהול מערך התשלומים לספקים כולל קליטת חשבוניות, הנפקת המחאות, הפקת מאזנים ודיווח לשלטונות המס, הכל בפיקוח רואה חשבון.
- ניהול תזרים המזומנים, חשבונות הבנקים, ערבויות וביטחונות והכנת והפקת דו”חות רבעוניים ושנתיים מבוקרים על-ידי רו”ח
אחזקה ומערכות טכניות
- ניהול, תכנון ובקרה של תחזוקת המרכזים, בדגש על מקצועיות, איכות, יעילות ובטיחות.
- שימוש במערכות בקרה מתקדמות לטיפול, מעקב וביצוע ביקורות שוטפות.
- ניהול מקרי חירום בעת הצורך, אחזקה מונעת שגרתית וכן אחזקת שבר ותקלות.
- אחריות על קבלת מערכות כחלק מתהליך מסירת מערכות על ידי הקבלנים וניהול הסכמי התקשורת מול ספקי השירות למערכות השונות.
- קיום מפגשי הדרכה והעשרה מקצועיים למנהלי המרכזים ולאנשי האחזקה