ניהול, תפעול ומסחר

  • ניהול מרכז הקניות לשביעות רצון היזמים, השוכרים ולקוחות המרכז.
  • בניית תקציב שנתי ושמירה על יעדי התקציב השנתי
  • קיום קשר רצוף עם גורמי הקהילה, מוסדות מוניציפליים ורשויות.
  • אחריות על יישום תקנות ונהלי הוראות מרכז הקניות ואכיפת הנושאים השונים הכרוכים בפעילות המרכז.
  • ניהול התחייבויות השוכר החל משעות פעילות, ערבויות, אישורי ביטוח, בקרת הסכם השכירות.
  • בקרה על הוצאות השהייה של השוכר.
  • הפעלת עורכי דין וחברות ביטוח במידת הצורך.

רשימת הדיוור של פרומול

Navigation
סגור

סל הקניות שלי

סגור

מועדפים

Recently Viewed

Close

Great to see you here!


Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our מדיניות פרטיות.

Already got an account?

סגור

סגור

קטגוריות

שינוי גודל גופנים