פתיחת תפריט הנגישות  

מחלקת שיווק, פרסום וקידום מכירות

  • הגדלת מספר המבקרים והפדיון הקמעונאי במרכז הקניות.
  • בניית תכנית עבודה שנתית מוכוונת מטרות אלו המותאמת לצרכי מרכז הקניות, לשוכרים ולקהל הקונים.
  • ייזום והוצאה לפועל של פרוייקטים שיווקים, מבצעי קידום מכירות ואירועים, הכל מתוך מתן מענה לצרכי השוכרים.
  • אחריות על התקשורת השיווקית, השפה הפרסומית וזהות המותג.
  • הפעלת משרד הפרסום, משרד יחסי הציבור, חברות ההפקה ואמצעי התקשורת.

רשימת הדיוור של פרומול
כל החדשות מעולם הקניונים הישר לתיבת האימייל שלך